Marka yönetimi: güçlü ve başarılı markalar için temel ilkeler
by
 
Aktuğlu, Işıl Karpat, 1971-

Title
Marka yönetimi: güçlü ve başarılı markalar için temel ilkeler

Author
Aktuğlu, Işıl Karpat, 1971-

ISBN
9789750502958

Publication Information
İstanbul: İletişim Yayınları, c2004.

Physical Description
231 s. : res.

Series
İletişim Yayınları; 1052. Başvuru Dizisi; 39.

Series Title
İletişim Yayınları; 1052. Başvuru Dizisi; 39.

Subject Term
Ürün yönetimi.
 
Markalı ürünler.
 
Product management.
 
Brand name products.


LibraryMaterial TypeItem BarcodeShelf Number[[missing key: search.ChildField.HOLDING]]Status
Beytepe LibraryBook7.2/12/490028HF 5415.15 A48 2004Beytepe Genel Koleksiyon