Sosyal medya pazarlaması : Instagramdan satın almanın değerlendirilmesine etki eden faktörler
by
 
Fırat, Duygu.

Title
Sosyal medya pazarlaması : Instagramdan satın almanın değerlendirilmesine etki eden faktörler

Author
Fırat, Duygu.

ISBN
9786052420751

Publication Information
İstanbul : Beta, 2017.

Physical Description
164 s.

Series
Yayın No: 3650, İşletme Ekonomi Dizisi: 921.
 
Yayın No: 3650.

Subject Term
Bilgi teknolojisi -- Yönetim.
 
Sosyal medya -- Ekonomik yönler
 
Müşteri ilişkileri -- Yönetim.
 
Marketing channels.
 
Marketing.
 
Business enterprises -- Computer networks.
 
Internet.


LibraryMaterial TypeItem BarcodeShelf Number[[missing key: search.ChildField.HOLDING]]Status
Beytepe LibraryBook7.2/18/35865HM742 F57 2017Beytepe Genel Koleksiyon