Nöropazarlama perspektifinden kokusal pazarlama : marka mı satın alıyoruz koku mu ?
by
 
Kara, Mehmet.

Title
Nöropazarlama perspektifinden kokusal pazarlama : marka mı satın alıyoruz koku mu ?

Author
Kara, Mehmet.

ISBN
9786057691187

Publication Information
Çanakkale : Paradigma Akademi, 2019.

Physical Description
142 s.: res., tbl. ; 24 cm.

Subject Term
Nöropazarlama.
 
Neuromarketing.
 
Tüketici tercihleri.
 
Consumers' preferences.
 
Pazarlama -- Psikolojik yönleri.
 
Marketing -- Psychological aspects
 
Karar verme.
 
Decision making.
 
Marka seçimi.
 
Brand choice.
 
Bozkurt, Yusuf.

Added Author
Yücel, Nurcan.


LibraryMaterial TypeItem BarcodeShelf Number[[missing key: search.ChildField.HOLDING]]Status
Beytepe LibraryBook7.2/20/19936HF5415.12615 K37 2019Beytepe Genel Koleksiyon