Holistik pazarlamanın tüketici temelli marka değeri üzerindeki rolü : mobil iletişim sektörü müşterileri üzerine bir araştırma
by
 
Çakırkaya, Murat.

Title
Holistik pazarlamanın tüketici temelli marka değeri üzerindeki rolü : mobil iletişim sektörü müşterileri üzerine bir araştırma

Author
Çakırkaya, Murat.

ISBN
9786257915199

Publication Information
Konya : Eğitim Yayınevi, 2020

Physical Description
190 s. : tbl.

Subject Term
Pazarlama -- Bilgi iletişimi -- Genel çalışmalar.
 
Pazarlama -- Markalaşma
 
Bütünsel pazarlama.
 
Marketing -- Communication of information -- General works.
 
Marketing -- Branding.
 
Holistic marketing.


LibraryMaterial TypeItem BarcodeShelf Number[[missing key: search.ChildField.HOLDING]]Status
Beytepe LibraryBook7.2/21/17565HF5415.1255 C35 2020Beytepe Genel Koleksiyon