Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlar gösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği (Doktora Tezi)
by
 
Gürsel, Oğuz.

Title
Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlar gösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği (Doktora Tezi)

Author
Gürsel, Oğuz.

Publication Information
Eskişehir : Anadolu Üniversitesi, 1993.

Physical Description
xxv, 517 s.

Series
Anadolu Üniversitesi Yayın No:731 Eğitim Fakültesi Yayın No:38

Series Title
Anadolu Üniversitesi Yayın No:731 Eğitim Fakültesi Yayın No:38

Subject Term
ZİHİNSEL ÖZÜRLÜ ÇOCUKLAR -- EĞİTİM.
 
Mentally handicapped children -- education.


LibraryMaterial TypeItem BarcodeShelf Number[[missing key: search.ChildField.HOLDING]]Status
Health Sciences LibraryBook7.2/12/391254LC 4602.5 G981 1993Sağlık Bilimleri Genel Koleksiyon